5 Temmuz 2013 Cuma

Yves Rocher Arnica Gençleştirici ve Yenileyici El ve Tırnak Kremi

Yves Rocher büyük yaz  indirimi yaptığı sırada Arnica gençleştirici ve yenileyici el ve tırnak kremini de  almıştım. O gün bugündür severek kullanıyorum.



El kremi alırken dikkat ettiğim ilk özellik kokusu. Kremin kokusunu çok beğendim bana hanımeli çiçeğinin kokusunu anımsattı.

Kremi elime uyguladığımda hemen emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Gün içerisinde rahatlıkla çantamda taşıyıp uyguluyorum.

Ellerimi nemlendirmesini ve bıraktığı yumuşaklığı sevdim. Genelde manikür yapmadan tırnak etlerime uyguluyorum ve yumuşacık yapıp işimi kolaylaştırıyor. O kadar sık kullandım ki 2 hafta dolmadan yarısından fazlasını bitirmişim. İndirim bitmeden yedeklemeyi düşünüyorum.


Tek sevmediğim yanı manikür yaptıktan sonra üstüne oje sürdüğümde dalgalanma yaptı. İçinde paraben yok. Fiyatı 15.90 TL. İndirimle daha uyguna alabilirsiniz.

Sizin severek kullandığınız el kremi var mı?
Sevgiyle kalın...

12 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım. Ben de şimdi TBS'nin gül özlü kremini kullanıyorum. O bitince Arnica'yı kullanacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım:) TBS nin el kremlerini beğeniyorum kışa doğru kenevirli el kremini alıcam:)

      Sil
  2. Ben krem sürdükten sonra tırnaklarımın üzerine temiz bi pamuğu birer kez sürüyorum o dalgalanmanın önüne böyle geçebilirsin kuzum, öpüldün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeni yerim senin deneyeceğim tatlım;)

      Sil
  3. İndirim bitmeden payıma düşeni kapmak istiyorum bütçem el verdiğince ama, her üründe de birbirinden güzel yorumlar, karar veremiyorum:D İçlerinde "şunu kaçırma" diyeceklerin var mı Zuhalcim?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kayısılı peelingi kesin dene derim harika:)

      Sil
  4. Son 3 gün kaldı gidip bakmam lazım :) Güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Annem ve ben bu kreme bayılıyoruz, mükemmel tek kelimeyle. :-D Güzel günlerde kullan. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusu ele verdiği yumuşaklık süper ben de çok seviyorum :)

      Sil
  6. Bu tırnaklara iyi geldğini söyledğin kremdi şimdi hatırladım :) yazısını yazdığın iyi olmuş denenmek için alınabilir kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellere verdiği yumuşaklık çok güzel kokusu da öyle:)

      Sil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)