27 Ağustos 2013 Salı

DIY #2 Makeup Bag-Makyaj Çantası

Günaydın:)
Blogumda çok yer veremesem de DIY (kendin yap) çalışmalarını çok seviyorum. Dün annemle gezmeye çıktığımızda, kendimizi birden kumaşçıda bulduk. Birbirinden güzel kumaşlardan en beğendiğimizi seçtik. Eve gelir gelmez kumaşları kestik, diktik ve ortaya böyle güzel bir şey çıktı:)


Youtube'da DIY yazarsanız karşınıza birçok video çıkacaktır. Yaparken o kadar çok eğlendim ki; kesinlikle bu postların devamı gelecek. Şimdiden bütün makyaj malzemelerimi içine koydum<3


İstediğim desende ve renkte kendi makyaj çantamı yaptım. Sadece uğraş değil aslında, bir nevi rahatlama da diyebiliriz. Gerçekten yaparken çok eğleniyorsunuz:)


İhtiyacınız olan şeyler kumaş, fermuar, makas, iğne ve iplik hepsi bu kadar:) Aşağıda nasıl yaptığımı kısaca anlatıp Youtube'da bulduğum bir videoyu da ekleyeceğim. Yapmak isteyenler video yardımıyla kolaylıkla yapabilir. Neden sizin de istediğiniz renkte ve desende makyaj çantanız olmasın ki:)

İstediğim desende bir kumaş seçip istediğim büyüklükte 2 eşit parçaya böldüm. 

Yukarıdaki kumaşla aynı boyutlarda 2 parça kumaş daha kestim. Bu kumaş makyaj çantasının içini oluşturuyor. Yani astar denilen şey oluyor kendisi.

Astar ile ana yüzün arasında fermuar kalacak şekilde dikip çevirdim.

İki yüzünü diktikten sonra ortaya böyle bir görüntü çıkıyor. Bu şekilde fotoğraflarla anlatmak çok güç o yüzden size vereceğim linke tıklayıp izlerseniz daha kolay anlarsınız:)

Makyaj çantamı nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum:)
Sevgiler...

52 yorum:

  1. Ne şık olmuş :) Ben de bloguma beklerim purenthetimelady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuşş,elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok şiriin, emeğinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş canım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Hafta sonu mutlaka deneyeceğim ben de ama böyle güzel kumaş bulabilir miyim bilmiyorum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerde bulabilirsin emin ol canım yalnız kumaşın kalın olmasına dikkat et:)

      Sil
  6. Süper olmuş eline sağlık! Üşenmesem ben de yaparım ama..
    Kumaşın desenine de bayıldım,clutch tarzı bişey de yapmalısın bence ;)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nazlıcım:) Yapması çok kolay eminim yapabilirsin çok daha güzelini:)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş :) Benim de annem terzi, eh onun kızı olarak ben de uğraşıyorum bazen ve gerçekten çok rahatlatıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten yaparken çok eğlendim:)teşekkür ederim:)

      Sil
  8. çok güzel olmuş, ben de deneyeyim en kısa zamanda :))

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş tatlım, böyle floral desenlere bayılıyorum zaten. Güzel günlerde kullan, ben de becerebilirsem yapacağım. :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hayatım beğenmene sevindim:)

      Sil
  10. çoook sevdiiim! beni de heveslendirdi baya. bi cluch videosu gördüm. dikiş makinem yok ama elle yapılabilir sanki. desenlerin de harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de dikiş makinem yok elimle diktim bütün dikişleri:) emin ol yapılıyor:)

      Sil
  11. çokk güzel olmuşş ellerinize sağlık :)) ben de yapacağımmm galiba :) :) heveslendim ama kumaş seçimi harikaa :) bana da beklerimm

    YanıtlaSil
  12. Ayy çok beğendim kumaşda ayrı güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş güle güle kullan.. Dikiş konusunda pek iyi değilimdir ama annem kıyafet bile diker keşke yanımda olsaydı da beraber birşeyler yapabilseydik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım siz de beraber bir şeyler yapabilirsiniz tatlım :) teşekkürler :)

      Sil
  14. Süper olmuş! Çok beğendim ya, kumaşın desenide ayrı güzelmiş. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  15. Ne guzel olmus, deseni de cok hosmus.. ellerinize saglik anneciginle :)

    YanıtlaSil
  16. Çok hoş olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Bayıldım, harika olmuş!

    YanıtlaSil
  18. Cidden çok güzel olmuş, eline sağlık. Bi tanede telefon kılıfı güzel olur sanki böyle kumaşlardan ama kullanırsan tabi ... Ayy güzel oldu okuduğum bende bikaç parça böyle kumaşlar bakayımda küçük yastıklarıma dikeyim, heveslendim :)) değişiklik iyidir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem artan kumaşlarla yastık kılıfı dikti çok güzel oldu:)

      Sil
  19. Kumaş harika.! Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  20. Kolay ve pratik ,çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.:)

    YanıtlaSil
  21. Çok beğendim,harika olmuş,ellerinize sağlık!kumaş alıp denemeliyim:)

    YanıtlaSil
  22. Hİİİ!! Çok güzel olmuş *-* İşte aradığım makyaj çantası ^_^ ben de benzer bir kumaş edinip yapmayı denerim belki Ankara'ya dönmeden. Güle güle kullan Zuhal! Renkler ve desen çok çok cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım:) eminim daha güzel kumaşı bulabilirsin:)

      Sil
  23. şahane buldum, bayıldım ayyyçok tatlı ben de deneyeceğimmm:)

    YanıtlaSil
  24. O ne şeker kumaş öyle, bayıldım :)) Hazır annem oturma odasına dikiş makinesini kurmuşken bende en kısa zamanda denerim :))

    YanıtlaSil
  25. benimde çok hoşuma gitti ya ^^ dış ve astar olarak kullandığın kumaşın türü ne acaba öğrenebilir miyim kumaşçıdan ne diye istenir yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Astar olarak her türlü kumaş olur. Dışı için kırlent yapmalık kumaşlar oluyor biraz daha kalın onu aldım. Kumaşçıya söylersen o anlar:)

      Sil
  26. çook güzel olmuş, tam makyajj çantası olarak ne alsam derken çantama atacağım küçük olanını kendim yapabileceğime göre yayy teşekkürler ! :)

    YanıtlaSil
  27. Biraz geç fark etsem de gerçekten çok güzel olmuş Benimde aynı desende kumaşım vardı ve aynısını yapmayı düşünüyordum. Sizin makyaj çantanızı görünce mutlu oldum .:)sizi takip etmeye başladım bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)