16 Ağustos 2013 Cuma

Nivea 'Pure & Natural Makyaj Temizleme Mendilleri'

Herkese merhaba:)
Bugün sizlere yorgun ve üşengeç günlerimin kahramanından bahsedeceğim: Nivea 'Pure & Natural Makyaj Temizleme Mendilleri'

Makyaj temizleme mendillerini çok sık kullanan biri değilim. Tatildeysem, yorgunsam ya da sınav dönemimdeysem; makyaj temizlemek tam bir işkence haline geliyor. O zaman da iş makyaj temizleme mendillerine düşüyor. 3 mendil bütün makyajımı temizlemeye yetiyor. Göz makyajıma kadar hepsini nazikçe çıkarıyor. Benim gibi evhamlı biriyseniz makyaj temizleme suyunuzla silmenizde fayda var:)

Cildimde yapış yapış bir his bırakmıyor. En önemlisi de cildimde yanma oluşturmuyor. Göz makyajımı da gözlerimi  yakmadan temizliyor. Şu ana kadar denediğim en iyi makyaj temizleme mendili diyebilirim.

Cildi nemlendirdiği yazıyor. Böyle bir etkisini görmedim ama cildimi kurutmadı da. Kokusu ise gayet güzel.

Tek eksik yönü fazla ıslak olmaması.

İçinde paraben, silikon, renklendirici, mineral yağlar ve alkol yok.  %95 doğal içeriklerden oluşuyor. Tüm cilt tipleri için uygun.

İçinde 25 adet mendil var ve fiyatı 15 TL. İndirimlerden daha uygun fiyata alabilirsiniz.

Sizin severek kullandığınız makyaj temizleme mendilleri hangisi? 
Sevgiler...

10 yorum:

  1. Ben sadece Bebak'ın makyaj temizleme mendilini kullandım zamanında ve memnun kalmadım. Bunu da denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebak içerik olarak pek temiz değil diye hatırlıyorum:/

      Sil
  2. Niveanın ürünlerine güveniyorum.Bende denemedim ama bunu denyebilirim .Tesekkurler .Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle pure&natural serisini çok sevdim:)

      Sil
  3. niveanın makyaj temizleme ürünlerinden şaşmamak lazım derim :)
    ben de beklerim

    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten üyeymişim ki bloguna:)

      Sil
    2. aa çok iyi o zaman :) buarada tatlım şort yeni sezon hem de çok uygundu indirimden 20tlye aldım :) yeşili de var öpücükler :)

      Sil
    3. Bakıcam teşekkürler:)

      Sil
  4. Makyaj temizleme mendili kullanacaksam Nivea Canlandırıcı mendilleri tercih ediyorum. Uzun süredir kullanıyorum çok memnunum :))

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)