6 Ağustos 2013 Salı

Yeniler: Twist İndirimi #10

Twist'in online sitesinde %70 indirimi görünce sezonun başında beğendiğim parçaları hemen kaptım.


Twist'in indirimleri çok karlı oluyor. İki parça 238 TL tuttu %70 indirimle 72 TL'ye geldi. 70 TL ve üzerine kargo bedava olduğundan kargo ücreti de ödemedim.


Gömleğin rengine bayıldım normal fiyatı 99 TL idi indirimle 30 TL'ye aldım.


Sezonun başında bu trikoya bayılmıştım. Fiyatı fazla geldiği için almadım. İyiki de almamışım. 139 TL'den 42 TL'ye düşmüştü. Hemen kaptım :)

Cuma günü verdiğim sipariş pazartesi elimdeydi. Bayram öncesi çok karlı bir alışveriş oldu:) Twist'e bakmayı unutmayın;)
Herkese iyi bayramlar...



24 yorum:

  1. vuhuu çok güzeller çokta karlı bi alışveriş olmuşş canım güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de çok memnun kaldım alışverişimden:)

      Sil
  2. harika bir alışveriş olmuş cidden, özellikle gömleğe bayıldım <3

    YanıtlaSil
  3. love the sweater.. nice color

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller. İndirim varsa hemen bakmak lazım:) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. nasıl güzelleeer, ikiside birbirinden şeker :))
    güle güle kullaan :)

    YanıtlaSil
  6. Çok avantajlı bir alışveriş olmuş, trikoya bayıldım tatlım; ikisini de güzel günlerde giy. :-)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım!! çok güzeller sanada çok yakışır eminm :) Güzel günlerde kullan canımmm :)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım trikoya :)) iyi günlerde giy

    YanıtlaSil
  9. Trikoya bayıldımm! Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  10. Twist' in netten satışı oldugunu bilmiyordum, bakmak gerek=)

    YanıtlaSil
  11. gömleğede trikoyada bayıldım renkleri çok cici güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  12. Ne iyi yapmışssın,2 side çok güzel.İndirimlerde alışveriş daha güzel oluyor,güle güle eskit iyi bayramlar ***

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler tatlım sana da iyi bayramlar:))

    YanıtlaSil
  14. twist indirimi gerçekten de güzel oluyor.ben de bu kazaktan almıştım.sen de hepsini güle güle giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim:) Sen de güle güle giy.

      Sil
  15. Triko da gömlekte çok güzel. Güle güle giy. İndirimde olunca tadından yenmez bir de :)
    İyi bayramlar canım.

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)