21 Mayıs 2014 Çarşamba

Jasön Powersmile Antiplaque Whitening Toothpaste-Diş Macunu

Merhaba,
Geçtiğimiz hafta Soma'da yaşanan korkunç kazanın ardından bir süre kendimi her şeyden soyutladım. Hayat bize gerçekleri bazen acı bazense tatlı yönüyle gösteriyor. Yaşanan acıların ve kaybedilen canların maalesef telafisi yok! Birçok ailenin ocağına ateş düştü. Her ne kadar acılarını paylaşsak da; hiçbirimiz onların çektiği üzüntüyü birebir hissedemeyiz. Hayatın akışıyla zaman zaman hatırlayacak olsak da; bir süre sonra maalesef unutup gideceğiz. Unutmayacak olanlar ise yakınlarını kaybedenlerden başkası değil! Adaletin sadece adının geçtiği ülkemizde olmasa bile, sorumlular Allah'ın adaletinden elbette kaçamayacak! Bir daha böyle bir acı yaşanmamasını dilemekten başka elimden bir şey gelmiyor! Allah'tan ölenlere rahmet, yakınlarına ve milletimize baş sağlığı diliyorum...

Vitacost'tan alışveriş yaparken, Jasön markasının diş macunları dikkatimi çekmişti. Denemek için birkaç tane aldım. Alışveriş yazımı okumak ve 10$'lık indirim kodunu edinmek için  şuradaki  postumu okuyabilirsiniz.


Hiçbir zaman diş macunlarında çok fazla beklenti içine girmedim. Özellikle beyazlatma vaat eden diş macunları bana pek de inandırıcı gelmiyor. Hemen hemen her gün kahve ve çay içen biri olarak, dişlerimin pek de beyaz olduğunu söyleyemeyeceğim. Bu yüzden diş macunlarından beklentim dişlerime ve diş etlerime zarar vermeden güzelce temizlemesi... Jasön'ün diş macunlarını epey zamandır merak ediyordum. Vitacost'ta fiyatının uygun olduğunu görünce, hemen iki tane kaptım. Birini kendim diğerini de erkek arkadaşım için aldım. Naneli güçlü bir tadı var. Ağzımı biraz yaktığını söyleyebilirim. Ancak ben bu durumdan pek rahatsız olmuyorum; hatta hoşuma da gidiyor diyebilirim. Köpürmesi de gayet başarılı. Marketten alıp kullandığımız diğer diş macunları kadar iyi köpürüyor.Diş etlerim genelde hassastır. En ufak bir darbede hemen kanar. Diş etimde herhangi bir kanama ya da hassasiyet oluşturmadı. Bu özelliğini oldukça beğendim. Macun her ne kadar beyazlatmayı vaat etse de; kullandığım süre boyunca beyazlama olmadı.  Zaten beyazlatmasını da beklemiyordum. İçerik olarak şu ana kadar kullandığım en temiz diş macunu olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Florür, yapay renkler, koruyucu maddeler, sakarin, glikol, gluten, propilen, SLS, tatlandırıcı içermiyor. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş. 

Net olarak söyleyebileceğim özellikleri; dişlerde tartar birikmesini önleyip, ferah ve temiz bir nefes hissi veriyor. Aynı diş macununu erkek arkadaşım da kullanıyor. Ona göre beyazlatma özelliği de var. Herkesin diş yapısı farklı olduğu için net bir yorum yapmak doğru olmaz. Vitacost'tan alışveriş yaptığım seferlerde farklı çeşitleriyle sürekli alacağım bir marka oldu.

İçerik: Calcium carbonate, aqua (water), glyserin, sodium cocoyl glutamate, mentha piperita (peppermint) oil, carrageenan, aloe barbadensis leaf gel, bambusa arundinacea stem powder, carum petroselinum (parsley), extract, citrus grandis (grapefruit) seed extract, perilla ocymoides seed extract, stevia rebaudiana extract, silica, sodium bicarbonate. 

Türkiye'de Jasön markası var mı, varsa nerede maalesef bilmiyorum. Bilen varsa da yorum bırakırsa sevinirim. 170 gr ve 4,64 $'a aldım. Marketten aldığım diş macunlarıyla karşılaştırdığımda; çoğundan uygun fiyatlı ve içerik olarak da çok daha iyi. Sizin kullanıp memnun kaldığınız diş macunları neler? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere sevgiyle kalın...
Facebook: oreosevenkiz  Twitter: oreosevenkiz  Instagram: oreosevenkiz

1 yorum:

Saygı çerçevesinde olmayan yorumlar yayınlanmayacak:)